רכשתי כסא לאופניים שהגיע יום למחרת, לאחר יומיים נעלם לי חלק מהמושב. דרור הפך בשבילי עולמות, שאקבל את החלק באותו היום של הפנייה אליו. מקצועיות ושירות מדהים ממליץ בחום
gyeffetהי צהרים טובים רכשתי מכם גם מכנסי רכיבה. אתמול לבשתי את אחד המכנסים פעם ראשונה. פשוט נהדר, הרגשה נהדרת עם המכנס, וכל כך נוחות על הגוף. חייבת לציין שגם בהליכה הרגשתי נוח! יישר כוח, גם השירות נהדר כולל המשלוח שהגיע מהר!
אורלי כ.רק רציתי לומר יישר כוח על מפעלכם. כשנתיים שאני קונה מכם מפעם לפעם, ולא איכזבתם פעם אחת. השירות מהיר, אדיב, ויעיל. תענוג. אם רק כל המדינה היתה ככה... תענוג לעשות עסקים. המשיכו כך.
אסף ל.במקרה היה חסר חלק בחבילה שהזמנו, ובלי לשאול שאלות שלחו לנו והגיעה ההשלמה שהיינו צריכים תוך יום. בנוסף עזרו לנו להבין בסבלנות ואדיבות בדיוק איזה מוצר אנחנו צריכים.
Danna