הי צהרים טובים רכשתי מכם גם מכנסי רכיבה. אתמול לבשתי את אחד המכנסים פעם ראשונה. פשוט נהדר, הרגשה נהדרת עם המכנס, וכל כך נוחות על הגוף. חייבת לציין שגם בהליכה הרגשתי נוח! יישר כוח, גם השירות נהדר כולל המשלוח שהגיע מהר!
אורלי כ.הטיפול מעולה, זהו האתר היחידי שאני קונה ממנו. מחירים מצוינים, טיפול נהדר ומשלוח מדויק. תודה רבה ויישר כוח.
דן ב.זוהי כבר הזמנתי הרביעית מהאתר, ואין מה לומר השרות המהירות והמוצרים ברמה גבוהה ביותר. בכל הזמנותיי קיבלתי באותו יום מיילים על אישור קליטת ההזמנה ועל שליחת ההזמנה! המוצר הגיע ארוז ושמור. יישר כח, תמשיכו כך
מוטי ב.סטנדרט שירות שבקושי רואים בישראל. קיבלתי טיפול רציני, מקצועי והגון ביותר.
Ariel D