וי ברייק ← |
הי צהרים טובים רכשתי מכם גם מכנסי רכיבה. אתמול לבשתי את אחד המכנסים פעם ראשונה. פשוט נהדר, הרגשה נהדרת עם המכנס, וכל כך נוחות על הגוף. חייבת לציין שגם בהליכה הרגשתי נוח! יישר כוח, גם השירות נהדר כולל המשלוח שהגיע מהר!
אורלי כ.החבילה ששלחתם הגיעה ליעדה מהר מכפי שציפיתי, שמחתי לשלם על כזה שירות.
אסףמענה יעיל ומהיר , אספקה מהירה, נכונות לסייע. לא כל יום פוגשים חברה ישראלית שמייצגת את ספקיה בכבוד רב. שירות כמו בארה״ב ! קניתי סיליקון גורילה ויצאתי מחוזק ונדהם מהשירות . Keep on doing great job.
שמוליק ו.שרות מהיר, צוות מדהים! חנות שנותנת ראש שקט ואכפת להם מאוד משביעות רצון הלקוחות, יחס אישי, ממליץ בחום!
lior.y