תודה רבה ! תודה לצוות שופ הרים על ההזמנה. אני ממש מרוצה. ניפגש בהמשך הדרך. בתודה וברכה.
גל ר.בוקר טוב, יש לכם שירות מטורף לגמרי!! תוך 24 שעות מהכנסת ההזמנה ועד לקבלת המשלוח עד הדלת לחיפה!! תודה רבה לכם.
ערן ז.רכשתי בשבועות האחרונים מספר פריטים דרך שופ-הרים: פנימיות,חולצה,שמן שרשרת ועוד... החל מההסבר איך להגיע לחנות הקטנה והחביבה ועד לחיוך ולחיצת היד-פשוט כיף לקנות! (על המחירים לא צריך אפילו לכתוב...) המשיכו כך!!
חיים ד.הי צהרים טובים רכשתי מכם גם מכנסי רכיבה. אתמול לבשתי את אחד המכנסים פעם ראשונה. פשוט נהדר, הרגשה נהדרת עם המכנס, וכל כך נוחות על הגוף. חייבת לציין שגם בהליכה הרגשתי נוח! יישר כוח, גם השירות נהדר כולל המשלוח שהגיע מהר!
אורלי כ.