רק רציתי לומר יישר כוח על מפעלכם. כשנתיים שאני קונה מכם מפעם לפעם, ולא איכזבתם פעם אחת. השירות מהיר, אדיב, ויעיל. תענוג. אם רק כל המדינה היתה ככה... תענוג לעשות עסקים. המשיכו כך.
אסף ל.שירות יוצא מהכלל ומחירים מצויינים! האתר מקצועי, נוח וידידותי כמו האתרים הגדולים בחו"ל.
Daniel Mהי צהרים טובים רכשתי מכם גם מכנסי רכיבה. אתמול לבשתי את אחד המכנסים פעם ראשונה. פשוט נהדר, הרגשה נהדרת עם המכנס, וכל כך נוחות על הגוף. חייבת לציין שגם בהליכה הרגשתי נוח! יישר כוח, גם השירות נהדר כולל המשלוח שהגיע מהר!
אורלי כ.הזמנתי מספר פריטים מכם לפני יום העצמאות. קיבלתי את המוצרים ארוזים כמו שצריך! מה שרציתי לומר זה תמשיכו כך שרות מצויין מהיר ומדוייק. וכל זה ללא שיחה טלפונית מכם.
גל