החבילה ששלחתם הגיעה ליעדה מהר מכפי שציפיתי, שמחתי לשלם על כזה שירות.
אסףרק רציתי לומר יישר כוח על מפעלכם. כשנתיים שאני קונה מכם מפעם לפעם, ולא איכזבתם פעם אחת. השירות מהיר, אדיב, ויעיל. תענוג. אם רק כל המדינה היתה ככה... תענוג לעשות עסקים. המשיכו כך.
אסף ל.רציתי לשבח מאד את השירות והמוצרים שלכם. אני קונה אצלכם כבר פעם שנייה, והמוצרים יצאו למשלוח כבר בבוקר לאחר ביצוע ההזמנה. המחירים הוגנים ביותר, המוצרים שרכשתי באיכות מעולה, המשלוח מהיר, ובעצם, יש לי רק דברים טובים לומר. כל הכבוד! אנא המשיכו בעבודה הטובה!
עודד ל.תודה רבה לבעלי העסק, היו שירותיים מאוד ואדיבים. גם אפשרו החלפה בקלות ובנעימות. אפשר להרגיש בטוח ומאוד בנוח לקנות מהם. היתה חווית קנייה מצוינת.
Dan L