הי צהרים טובים רכשתי מכם גם מכנסי רכיבה. אתמול לבשתי את אחד המכנסים פעם ראשונה. פשוט נהדר, הרגשה נהדרת עם המכנס, וכל כך נוחות על הגוף. חייבת לציין שגם בהליכה הרגשתי נוח! יישר כוח, גם השירות נהדר כולל המשלוח שהגיע מהר!
אורלי כ.ברצוני לשבח אתכם על המחירים הטובים ואיכות השירות - משלוח כזה מהיר עוד לא ראיתי בשום מקום! כמו כן האתר בנוי בצורה המקלה על מציאת המוצרים והזמנתם - הוא גם עובד מהר! המשיכו כך - זו החנות הטובה ביותר שקניתי ממנה (בארץ ובחו"ל). תודה
דן ק.שרות מהיר, צוות מדהים! חנות שנותנת ראש שקט ואכפת להם מאוד משביעות רצון הלקוחות, יחס אישי, ממליץ בחום!
lior.yמומלץ מאד, משלוח מהיר במגוון אפשרויות, זמינות גבוהה ביצירת קשר.מוצר:צמיג, פנימית, גריפים, לינק שרשרת.
אודי ע.