כבלים ← |
הי צהרים טובים רכשתי מכם גם מכנסי רכיבה. אתמול לבשתי את אחד המכנסים פעם ראשונה. פשוט נהדר, הרגשה נהדרת עם המכנס, וכל כך נוחות על הגוף. חייבת לציין שגם בהליכה הרגשתי נוח! יישר כוח, גם השירות נהדר כולל המשלוח שהגיע מהר!
אורלי כ.עדיין נפעם כל פעם מחדש: ממהירות התגובה, מיעילות התשובה, מהמבחר המדהים, והמחיר הנוח ונעים. הצלחה ושמחה, ורציתי לרשום כמה מוצרים איכותיים שרכשתי - אבל אי אפשר לפרט, לא תיגמר הרשימה. כולם לבדיקתכם, מומלצים בחום, לא תתאכזבו.
אברהם פ.ללא צל של ספק אחת החנויות האמינות ביותר ברשת. השירות היוצא מן הכלל והאמינות היוצאת דופן יצרו לכם שם בכל שביל בארץ. תודה לכם. אמשיך להיות לקוח נאמן.
עומר ק.רק רציתי לומר יישר כוח על מפעלכם. כשנתיים שאני קונה מכם מפעם לפעם, ולא איכזבתם פעם אחת. השירות מהיר, אדיב, ויעיל. תענוג. אם רק כל המדינה היתה ככה... תענוג לעשות עסקים. המשיכו כך.
אסף ל.