הדסט ← |
שרות מהיר, צוות מדהים! חנות שנותנת ראש שקט ואכפת להם מאוד משביעות רצון הלקוחות, יחס אישי, ממליץ בחום!
lior.yרק רציתי לומר יישר כוח על מפעלכם. כשנתיים שאני קונה מכם מפעם לפעם, ולא איכזבתם פעם אחת. השירות מהיר, אדיב, ויעיל. תענוג. אם רק כל המדינה היתה ככה... תענוג לעשות עסקים. המשיכו כך.
אסף ל.הזמנתי פנימיות עם ג'יפה ובחרתי באפשרות של איסוף עצמי. אחרי כשעה כבר קיבלתי אישור כי ההזמנה מוכנה, ומייד יצאתי לאסוף אותה. השירות היה מושלם, ונהניתי גם להתייעץ עם שני החבר'ה שהיו בחנות לגבי רכישת מגינים עבור חבר...
עומר נ.תודה רבה ! תודה לצוות שופ הרים על ההזמנה. אני ממש מרוצה. ניפגש בהמשך הדרך. בתודה וברכה.
גל ר.