הי צהרים טובים רכשתי מכם גם מכנסי רכיבה. אתמול לבשתי את אחד המכנסים פעם ראשונה. פשוט נהדר, הרגשה נהדרת עם המכנס, וכל כך נוחות על הגוף. חייבת לציין שגם בהליכה הרגשתי נוח! יישר כוח, גם השירות נהדר כולל המשלוח שהגיע מהר!
אורלי כ.עד כה ביצעתי מספר רכישות ב"שופ הרים" וברצוני לציין את רמת השירות המעולה של החנות, תוך הקפדה על אריזה איכותית ואספקה במועד. תיאור המוצרים באתר מדויק, כך שניתן להתרשם גם בלי "למשש" את המוצר, עניין חשוב בקניה ברשת... תודה, המשיכו כך.
שי ג.סטנדרט שירות שבקושי רואים בישראל. קיבלתי טיפול רציני, מקצועי והגון ביותר.
Ariel Dזה לא מובן מאליו שעונים מהר בתקשורת ברורה ועניינית דרך האתר. כל הכבוד על השירות המהיר והנעים בנקודת הרכישה
amilavi