רק רציתי לומר יישר כוח על מפעלכם. כשנתיים שאני קונה מכם מפעם לפעם, ולא איכזבתם פעם אחת. השירות מהיר, אדיב, ויעיל. תענוג. אם רק כל המדינה היתה ככה... תענוג לעשות עסקים. המשיכו כך.
אסף ל.קשה להוציא ממני חוות דעת על מקום מסויים . אבל הם שברו שיא בשירות הגבוהה ביותר אני לא מגזים בעולם . הזמנתי חבילה רשמתי שלא רוצה להשאיר פרטי אשראי דרך האינטרנט , הם התקשרו אליי תוך יום השארתי פרטים דרך הטלפון ולמחורת בצהריים החבילה כבר אצלי .
אדם ש.הזמנתי פנימיות עם ג'יפה ובחרתי באפשרות של איסוף עצמי. אחרי כשעה כבר קיבלתי אישור כי ההזמנה מוכנה, ומייד יצאתי לאסוף אותה. השירות היה מושלם, ונהניתי גם להתייעץ עם שני החבר'ה שהיו בחנות לגבי רכישת מגינים עבור חבר...
עומר נ.עדיין נפעם כל פעם מחדש: ממהירות התגובה, מיעילות התשובה, מהמבחר המדהים, והמחיר הנוח ונעים. הצלחה ושמחה, ורציתי לרשום כמה מוצרים איכותיים שרכשתי - אבל אי אפשר לפרט, לא תיגמר הרשימה. כולם לבדיקתכם, מומלצים בחום, לא תתאכזבו.
אברהם פ.