הי צהרים טובים רכשתי מכם גם מכנסי רכיבה. אתמול לבשתי את אחד המכנסים פעם ראשונה. פשוט נהדר, הרגשה נהדרת עם המכנס, וכל כך נוחות על הגוף. חייבת לציין שגם בהליכה הרגשתי נוח! יישר כוח, גם השירות נהדר כולל המשלוח שהגיע מהר!
אורלי כ.רכשתי בשבועות האחרונים מספר פריטים דרך שופ-הרים: פנימיות,חולצה,שמן שרשרת ועוד... החל מההסבר איך להגיע לחנות הקטנה והחביבה ועד לחיוך ולחיצת היד-פשוט כיף לקנות! (על המחירים לא צריך אפילו לכתוב...) המשיכו כך!!
חיים ד.החבילה ששלחתם הגיעה ליעדה מהר מכפי שציפיתי, שמחתי לשלם על כזה שירות.
אסףשירות יוצא מהכלל ומחירים מצויינים! האתר מקצועי, נוח וידידותי כמו האתרים הגדולים בחו"ל.
Daniel M