הי צהרים טובים רכשתי מכם גם מכנסי רכיבה. אתמול לבשתי את אחד המכנסים פעם ראשונה. פשוט נהדר, הרגשה נהדרת עם המכנס, וכל כך נוחות על הגוף. חייבת לציין שגם בהליכה הרגשתי נוח! יישר כוח, גם השירות נהדר כולל המשלוח שהגיע מהר!
אורלי כ.זה לא מובן מאליו שעונים מהר בתקשורת ברורה ועניינית דרך האתר. כל הכבוד על השירות המהיר והנעים בנקודת הרכישה
amilaviעדיין נפעם כל פעם מחדש: ממהירות התגובה, מיעילות התשובה, מהמבחר המדהים, והמחיר הנוח ונעים. הצלחה ושמחה, ורציתי לרשום כמה מוצרים איכותיים שרכשתי - אבל אי אפשר לפרט, לא תיגמר הרשימה. כולם לבדיקתכם, מומלצים בחום, לא תתאכזבו.
אברהם פ.רציתי לשבח מאד את השירות והמוצרים שלכם. אני קונה אצלכם כבר פעם שנייה, והמוצרים יצאו למשלוח כבר בבוקר לאחר ביצוע ההזמנה. המחירים הוגנים ביותר, המוצרים שרכשתי באיכות מעולה, המשלוח מהיר, ובעצם, יש לי רק דברים טובים לומר. כל הכבוד! אנא המשיכו בעבודה הטובה!
עודד ל.