הי צהרים טובים רכשתי מכם גם מכנסי רכיבה. אתמול לבשתי את אחד המכנסים פעם ראשונה. פשוט נהדר, הרגשה נהדרת עם המכנס, וכל כך נוחות על הגוף. חייבת לציין שגם בהליכה הרגשתי נוח! יישר כוח, גם השירות נהדר כולל המשלוח שהגיע מהר!
אורלי כ.הזמנתי מספר פריטים מכם לפני יום העצמאות. קיבלתי את המוצרים ארוזים כמו שצריך! מה שרציתי לומר זה תמשיכו כך שרות מצויין מהיר ומדוייק. וכל זה ללא שיחה טלפונית מכם.
גלשרות מהיר, צוות מדהים! חנות שנותנת ראש שקט ואכפת להם מאוד משביעות רצון הלקוחות, יחס אישי, ממליץ בחום!
lior.yותמיד קיבלתי שירות שאין כדוגמתו, זריזים בטירוף, מענה מהיר ומשלוח חבל על הזמן מחירים ממש מצוינים וחלקים איכותיים. הכנסתי הזמנה ביום ראשון 5.7 בשעה 14 דרך BOXIT וקיבלתי את ההזמנה כבר היום ב-7.7 ב-13:30! 2 צמיגי קנדה קינטיקס ו-2 פנימיות חומר. תודה רבה!
Regev Y