תיקי סבל ← |
תודה רבה ! תודה לצוות שופ הרים על ההזמנה. אני ממש מרוצה. ניפגש בהמשך הדרך. בתודה וברכה.
גל ר.שרות מהיר, צוות מדהים! חנות שנותנת ראש שקט ואכפת להם מאוד משביעות רצון הלקוחות, יחס אישי, ממליץ בחום!
lior.yהחבילה ששלחתם הגיעה ליעדה מהר מכפי שציפיתי, שמחתי לשלם על כזה שירות.
אסףהטיפול מעולה, זהו האתר היחידי שאני קונה ממנו. מחירים מצוינים, טיפול נהדר ומשלוח מדויק. תודה רבה ויישר כוח.
דן ב.