רב כלי ← |
הי צהרים טובים רכשתי מכם גם מכנסי רכיבה. אתמול לבשתי את אחד המכנסים פעם ראשונה. פשוט נהדר, הרגשה נהדרת עם המכנס, וכל כך נוחות על הגוף. חייבת לציין שגם בהליכה הרגשתי נוח! יישר כוח, גם השירות נהדר כולל המשלוח שהגיע מהר!
אורלי כ.שלום לכם :) אתם מלווים את תחילת דרכי ברכיבת אופניים XC , בכל הקשור בציוד נלווה כגון צמיגים פנימיות תאורה ועוד. פשוט תענוג לקבל שירות שכזה ועוד במחירים הנוחים ביותר שניתן למצוא :). שתהיה לכולנו המשך דרך צלחה
גילתודה רבה ! תודה לצוות שופ הרים על ההזמנה. אני ממש מרוצה. ניפגש בהמשך הדרך. בתודה וברכה.
גל ר.רכשתי בשבועות האחרונים מספר פריטים דרך שופ-הרים: פנימיות,חולצה,שמן שרשרת ועוד... החל מההסבר איך להגיע לחנות הקטנה והחביבה ועד לחיוך ולחיצת היד-פשוט כיף לקנות! (על המחירים לא צריך אפילו לכתוב...) המשיכו כך!!
חיים ד.