רק רציתי לומר יישר כוח על מפעלכם. כשנתיים שאני קונה מכם מפעם לפעם, ולא איכזבתם פעם אחת. השירות מהיר, אדיב, ויעיל. תענוג. אם רק כל המדינה היתה ככה... תענוג לעשות עסקים. המשיכו כך.
אסף ל.תודה רבה ! תודה לצוות שופ הרים על ההזמנה. אני ממש מרוצה. ניפגש בהמשך הדרך. בתודה וברכה.
גל ר.זה לא מובן מאליו שעונים מהר בתקשורת ברורה ועניינית דרך האתר. כל הכבוד על השירות המהיר והנעים בנקודת הרכישה
amilaviהזמנתי רפידות לבלמים mt200 של שימנו , הגיעו תוך יום אחד לנקודת איסוף מתחת לבית שלי. נראה באיכות גבוהה. אני מרוצה מהשרות
Boris L