בוקר טוב, יש לכם שירות מטורף לגמרי!! תוך 24 שעות מהכנסת ההזמנה ועד לקבלת המשלוח עד הדלת לחיפה!! תודה רבה לכם.
ערן ז.רק רציתי לומר יישר כוח על מפעלכם. כשנתיים שאני קונה מכם מפעם לפעם, ולא איכזבתם פעם אחת. השירות מהיר, אדיב, ויעיל. תענוג. אם רק כל המדינה היתה ככה... תענוג לעשות עסקים. המשיכו כך.
אסף ל.סטנדרט שירות שבקושי רואים בישראל. קיבלתי טיפול רציני, מקצועי והגון ביותר.
Ariel Dהזמנתי מוצר במשלוח חינם, במטרה להשתמש בו תוך שבוע. המשלוח יצא למחרת, על הבוקר. עקב תקלה בחברת השליחויות האספקה התעכבה מאד - מיכל ודרור משירות הלקוחות של שופ הרים נענו מיד, הפכו עולמות ודאגו שהמשלוח יגיע אלי תוך 24 שעות.
Cobe T