הי צהרים טובים רכשתי מכם גם מכנסי רכיבה. אתמול לבשתי את אחד המכנסים פעם ראשונה. פשוט נהדר, הרגשה נהדרת עם המכנס, וכל כך נוחות על הגוף. חייבת לציין שגם בהליכה הרגשתי נוח! יישר כוח, גם השירות נהדר כולל המשלוח שהגיע מהר!
אורלי כ.תודה אישית גדולה לצוות האתר. ביקשתי מידת חולצה גדולה ותוך מספר ימים היו כמה דגמים לרכישה. מה שרשתות גדולות לא לקחו בחשבון פה היה כל כך מהיר ויעיל. אני רוצה לשבח את הטיפול האישי המהיר והיעיל והכל דרך הרשת.תודה.
יוחאי ד.הזמנתי רפידות לבלמים mt200 של שימנו , הגיעו תוך יום אחד לנקודת איסוף מתחת לבית שלי. נראה באיכות גבוהה. אני מרוצה מהשרות
Boris Lהזמנתי פנימיות עם ג'יפה ובחרתי באפשרות של איסוף עצמי. אחרי כשעה כבר קיבלתי אישור כי ההזמנה מוכנה, ומייד יצאתי לאסוף אותה. השירות היה מושלם, ונהניתי גם להתייעץ עם שני החבר'ה שהיו בחנות לגבי רכישת מגינים עבור חבר...
עומר נ.