הי צהרים טובים רכשתי מכם גם מכנסי רכיבה. אתמול לבשתי את אחד המכנסים פעם ראשונה. פשוט נהדר, הרגשה נהדרת עם המכנס, וכל כך נוחות על הגוף. חייבת לציין שגם בהליכה הרגשתי נוח! יישר כוח, גם השירות נהדר כולל המשלוח שהגיע מהר!
אורלי כ.הזמנתי רפידות לבלמים mt200 של שימנו , הגיעו תוך יום אחד לנקודת איסוף מתחת לבית שלי. נראה באיכות גבוהה. אני מרוצה מהשרות
Boris Lשירות יוצא מהכלל ומחירים מצויינים! האתר מקצועי, נוח וידידותי כמו האתרים הגדולים בחו"ל.
Daniel Mשרות מהיר, צוות מדהים! חנות שנותנת ראש שקט ואכפת להם מאוד משביעות רצון הלקוחות, יחס אישי, ממליץ בחום!
lior.y