הי צהרים טובים רכשתי מכם גם מכנסי רכיבה. אתמול לבשתי את אחד המכנסים פעם ראשונה. פשוט נהדר, הרגשה נהדרת עם המכנס, וכל כך נוחות על הגוף. חייבת לציין שגם בהליכה הרגשתי נוח! יישר כוח, גם השירות נהדר כולל המשלוח שהגיע מהר!
אורלי כ.במקרה היה חסר חלק בחבילה שהזמנו, ובלי לשאול שאלות שלחו לנו והגיעה ההשלמה שהיינו צריכים תוך יום. בנוסף עזרו לנו להבין בסבלנות ואדיבות בדיוק איזה מוצר אנחנו צריכים.
Dannaתודה רבה ! תודה לצוות שופ הרים על ההזמנה. אני ממש מרוצה. ניפגש בהמשך הדרך. בתודה וברכה.
גל ר.תודה רבה לבעלי העסק, היו שירותיים מאוד ואדיבים. גם אפשרו החלפה בקלות ובנעימות. אפשר להרגיש בטוח ומאוד בנוח לקנות מהם. היתה חווית קנייה מצוינת.
Dan L