הי צהרים טובים רכשתי מכם גם מכנסי רכיבה. אתמול לבשתי את אחד המכנסים פעם ראשונה. פשוט נהדר, הרגשה נהדרת עם המכנס, וכל כך נוחות על הגוף. חייבת לציין שגם בהליכה הרגשתי נוח! יישר כוח, גם השירות נהדר כולל המשלוח שהגיע מהר!
אורלי כ.שירות יוצא מהכלל ומחירים מצויינים! האתר מקצועי, נוח וידידותי כמו האתרים הגדולים בחו"ל.
Daniel Mהזמנתי פנימיות עם ג'יפה ובחרתי באפשרות של איסוף עצמי. אחרי כשעה כבר קיבלתי אישור כי ההזמנה מוכנה, ומייד יצאתי לאסוף אותה. השירות היה מושלם, ונהניתי גם להתייעץ עם שני החבר'ה שהיו בחנות לגבי רכישת מגינים עבור חבר...
עומר נ.קניתי כלי עבודה לפתיחת קסטה ברמה גבוהה ובמחיר פצצה ותיק רכיבה טופיק קומפקטי פשוט להרכבה עם הרבה נפח אחסון ואחלה מתקני בקבוק של פרו חברה מדהימה במחיר פיגוז. לקוח שחוזר וחוזר שנים!
נועם ב