תודה רבה לבעלי העסק, היו שירותיים מאוד ואדיבים. גם אפשרו החלפה בקלות ובנעימות. אפשר להרגיש בטוח ומאוד בנוח לקנות מהם. היתה חווית קנייה מצוינת.
Dan Lהזמנתי פנימיות עם ג'יפה ובחרתי באפשרות של איסוף עצמי. אחרי כשעה כבר קיבלתי אישור כי ההזמנה מוכנה, ומייד יצאתי לאסוף אותה. השירות היה מושלם, ונהניתי גם להתייעץ עם שני החבר'ה שהיו בחנות לגבי רכישת מגינים עבור חבר...
עומר נ.סטנדרט שירות שבקושי רואים בישראל. קיבלתי טיפול רציני, מקצועי והגון ביותר.
Ariel Dזה לא מובן מאליו שעונים מהר בתקשורת ברורה ועניינית דרך האתר. כל הכבוד על השירות המהיר והנעים בנקודת הרכישה
amilavi