|
|||||||||||
הזמנתי מספר פריטים מכם לפני יום העצמאות. קיבלתי את המוצרים ארוזים כמו שצריך! מה שרציתי לומר זה תמשיכו כך שרות מצויין מהיר ומדוייק. וכל זה ללא שיחה טלפונית מכם.
גלבוקר טוב, יש לכם שירות מטורף לגמרי!! תוך 24 שעות מהכנסת ההזמנה ועד לקבלת המשלוח עד הדלת לחיפה!! תודה רבה לכם.
ערן ז.מומלץ מאד, משלוח מהיר במגוון אפשרויות, זמינות גבוהה ביצירת קשר.מוצר:צמיג, פנימית, גריפים, לינק שרשרת.
אודי ע.הי צהרים טובים רכשתי מכם גם מכנסי רכיבה. אתמול לבשתי את אחד המכנסים פעם ראשונה. פשוט נהדר, הרגשה נהדרת עם המכנס, וכל כך נוחות על הגוף. חייבת לציין שגם בהליכה הרגשתי נוח! יישר כוח, גם השירות נהדר כולל המשלוח שהגיע מהר!
אורלי כ.