|
|||||||||||
רק רציתי לומר יישר כוח על מפעלכם. כשנתיים שאני קונה מכם מפעם לפעם, ולא איכזבתם פעם אחת. השירות מהיר, אדיב, ויעיל. תענוג. אם רק כל המדינה היתה ככה... תענוג לעשות עסקים. המשיכו כך.
אסף ל.שירות יוצא מהכלל ומחירים מצויינים! האתר מקצועי, נוח וידידותי כמו האתרים הגדולים בחו"ל.
Daniel Mזה לא מובן מאליו שעונים מהר בתקשורת ברורה ועניינית דרך האתר. כל הכבוד על השירות המהיר והנעים בנקודת הרכישה
amilaviציון לשבח לצוות האתר העושה עבודה מצויינת לכל הזמנה שלי כבר 3 שנים. המשלוח מהיר מאוד, הטיפול אדיב, המוצרים מצויינים, חדשים ומחירם אטרקטיבי. זה בהחלט אתר לדוגמה.
נתן ו.