רציתי לשבח מאד את השירות והמוצרים שלכם. אני קונה אצלכם כבר פעם שנייה, והמוצרים יצאו למשלוח כבר בבוקר לאחר ביצוע ההזמנה. המחירים הוגנים ביותר, המוצרים שרכשתי באיכות מעולה, המשלוח מהיר, ובעצם, יש לי רק דברים טובים לומר. כל הכבוד! אנא המשיכו בעבודה הטובה!
עודד ל.רק רציתי לומר יישר כוח על מפעלכם. כשנתיים שאני קונה מכם מפעם לפעם, ולא איכזבתם פעם אחת. השירות מהיר, אדיב, ויעיל. תענוג. אם רק כל המדינה היתה ככה... תענוג לעשות עסקים. המשיכו כך.
אסף ל.הי צהרים טובים רכשתי מכם גם מכנסי רכיבה. אתמול לבשתי את אחד המכנסים פעם ראשונה. פשוט נהדר, הרגשה נהדרת עם המכנס, וכל כך נוחות על הגוף. חייבת לציין שגם בהליכה הרגשתי נוח! יישר כוח, גם השירות נהדר כולל המשלוח שהגיע מהר!
אורלי כ.מומלץ מאד, משלוח מהיר במגוון אפשרויות, זמינות גבוהה ביצירת קשר.מוצר:צמיג, פנימית, גריפים, לינק שרשרת.
אודי ע.