הי צהרים טובים רכשתי מכם גם מכנסי רכיבה. אתמול לבשתי את אחד המכנסים פעם ראשונה. פשוט נהדר, הרגשה נהדרת עם המכנס, וכל כך נוחות על הגוף. חייבת לציין שגם בהליכה הרגשתי נוח! יישר כוח, גם השירות נהדר כולל המשלוח שהגיע מהר!
אורלי כ.הטיפול מעולה, זהו האתר היחידי שאני קונה ממנו. מחירים מצוינים, טיפול נהדר ומשלוח מדויק. תודה רבה ויישר כוח.
דן ב.מומלץ מאד, משלוח מהיר במגוון אפשרויות, זמינות גבוהה ביצירת קשר.מוצר:צמיג, פנימית, גריפים, לינק שרשרת.
אודי ע.רק רציתי לומר יישר כוח על מפעלכם. כשנתיים שאני קונה מכם מפעם לפעם, ולא איכזבתם פעם אחת. השירות מהיר, אדיב, ויעיל. תענוג. אם רק כל המדינה היתה ככה... תענוג לעשות עסקים. המשיכו כך.
אסף ל.