עם משלוח boxit לא ציפיתי שזה יגיע תוך 24 שעות. אחלה שירות מאמין שאמשיך לרכוש בחנות עריכה: רכישה שניה: רכשתי עוד 2 מוצרים והייתי זקוק לממש אחריות עבור שקית שתייה. לדעתי היבואן היה צריך לטפל בזה אבל בסופו של דבר קיבלתי מהחנות שירות מעולה והחליפו לשקית חדשה. ממליץ להמשיך לרכוש מהם.
Ben Bהי צהרים טובים רכשתי מכם גם מכנסי רכיבה. אתמול לבשתי את אחד המכנסים פעם ראשונה. פשוט נהדר, הרגשה נהדרת עם המכנס, וכל כך נוחות על הגוף. חייבת לציין שגם בהליכה הרגשתי נוח! יישר כוח, גם השירות נהדר כולל המשלוח שהגיע מהר!
אורלי כ.שרות מהיר, צוות מדהים! חנות שנותנת ראש שקט ואכפת להם מאוד משביעות רצון הלקוחות, יחס אישי, ממליץ בחום!
lior.yהחבילה ששלחתם הגיעה ליעדה מהר מכפי שציפיתי, שמחתי לשלם על כזה שירות.
אסף