תודה רבה לבעלי העסק, היו שירותיים מאוד ואדיבים. גם אפשרו החלפה בקלות ובנעימות. אפשר להרגיש בטוח ומאוד בנוח לקנות מהם. היתה חווית קנייה מצוינת.
Dan Lשרות מהיר, צוות מדהים! חנות שנותנת ראש שקט ואכפת להם מאוד משביעות רצון הלקוחות, יחס אישי, ממליץ בחום!
lior.yזוהי כבר הזמנתי הרביעית מהאתר, ואין מה לומר השרות המהירות והמוצרים ברמה גבוהה ביותר. בכל הזמנותיי קיבלתי באותו יום מיילים על אישור קליטת ההזמנה ועל שליחת ההזמנה! המוצר הגיע ארוז ושמור. יישר כח, תמשיכו כך
מוטי ב.איפה נשמע דבר כזה? להכנס לחנות ולצאת בו במקום עם אופני ברומפטון ללא צורך לכוון לבדוק או להתאים. אפילו בלונדון ממתינים 16 שבועות להזמנה. בשופ הרים, על המקום. אין עוד דבר כזה, חבל על הזמן. הם יודעים מראש מה תרצה ומתוך מאות או אלפי פריטים מוצאים בדיוק את שלך. שרק לא יתקלקלו.
בני ו.