רק רציתי לומר יישר כוח על מפעלכם. כשנתיים שאני קונה מכם מפעם לפעם, ולא איכזבתם פעם אחת. השירות מהיר, אדיב, ויעיל. תענוג. אם רק כל המדינה היתה ככה... תענוג לעשות עסקים. המשיכו כך.
אסף ל.הי צהרים טובים רכשתי מכם גם מכנסי רכיבה. אתמול לבשתי את אחד המכנסים פעם ראשונה. פשוט נהדר, הרגשה נהדרת עם המכנס, וכל כך נוחות על הגוף. חייבת לציין שגם בהליכה הרגשתי נוח! יישר כוח, גם השירות נהדר כולל המשלוח שהגיע מהר!
אורלי כ.קניתי כלי עבודה לפתיחת קסטה ברמה גבוהה ובמחיר פצצה ותיק רכיבה טופיק קומפקטי פשוט להרכבה עם הרבה נפח אחסון ואחלה מתקני בקבוק של פרו חברה מדהימה במחיר פיגוז. לקוח שחוזר וחוזר שנים!
נועם בעדיין נפעם כל פעם מחדש: ממהירות התגובה, מיעילות התשובה, מהמבחר המדהים, והמחיר הנוח ונעים. הצלחה ושמחה, ורציתי לרשום כמה מוצרים איכותיים שרכשתי - אבל אי אפשר לפרט, לא תיגמר הרשימה. כולם לבדיקתכם, מומלצים בחום, לא תתאכזבו.
אברהם פ.