הי צהרים טובים רכשתי מכם גם מכנסי רכיבה. אתמול לבשתי את אחד המכנסים פעם ראשונה. פשוט נהדר, הרגשה נהדרת עם המכנס, וכל כך נוחות על הגוף. חייבת לציין שגם בהליכה הרגשתי נוח! יישר כוח, גם השירות נהדר כולל המשלוח שהגיע מהר!
אורלי כ.ללא צל של ספק אחת החנויות האמינות ביותר ברשת. השירות היוצא מן הכלל והאמינות היוצאת דופן יצרו לכם שם בכל שביל בארץ. תודה לכם. אמשיך להיות לקוח נאמן.
עומר ק.עם משלוח boxit לא ציפיתי שזה יגיע תוך 24 שעות. אחלה שירות מאמין שאמשיך לרכוש בחנות עריכה: רכישה שניה: רכשתי עוד 2 מוצרים והייתי זקוק לממש אחריות עבור שקית שתייה. לדעתי היבואן היה צריך לטפל בזה אבל בסופו של דבר קיבלתי מהחנות שירות מעולה והחליפו לשקית חדשה. ממליץ להמשיך לרכוש מהם.
Ben Bותמיד קיבלתי שירות שאין כדוגמתו, זריזים בטירוף, מענה מהיר ומשלוח חבל על הזמן מחירים ממש מצוינים וחלקים איכותיים. הכנסתי הזמנה ביום ראשון 5.7 בשעה 14 דרך BOXIT וקיבלתי את ההזמנה כבר היום ב-7.7 ב-13:30! 2 צמיגי קנדה קינטיקס ו-2 פנימיות חומר. תודה רבה!
Regev Y