שרות מהיר, צוות מדהים! חנות שנותנת ראש שקט ואכפת להם מאוד משביעות רצון הלקוחות, יחס אישי, ממליץ בחום!
lior.yהזמנתי פנימיות עם ג'יפה ובחרתי באפשרות של איסוף עצמי. אחרי כשעה כבר קיבלתי אישור כי ההזמנה מוכנה, ומייד יצאתי לאסוף אותה. השירות היה מושלם, ונהניתי גם להתייעץ עם שני החבר'ה שהיו בחנות לגבי רכישת מגינים עבור חבר...
עומר נ.הזמנתי רפידות לבלמים mt200 של שימנו , הגיעו תוך יום אחד לנקודת איסוף מתחת לבית שלי. נראה באיכות גבוהה. אני מרוצה מהשרות
Boris Lאיפה נשמע דבר כזה? להכנס לחנות ולצאת בו במקום עם אופני ברומפטון ללא צורך לכוון לבדוק או להתאים. אפילו בלונדון ממתינים 16 שבועות להזמנה. בשופ הרים, על המקום. אין עוד דבר כזה, חבל על הזמן. הם יודעים מראש מה תרצה ומתוך מאות או אלפי פריטים מוצאים בדיוק את שלך. שרק לא יתקלקלו.
בני ו.