הזמנתי מספר פריטים מכם לפני יום העצמאות. קיבלתי את המוצרים ארוזים כמו שצריך! מה שרציתי לומר זה תמשיכו כך שרות מצויין מהיר ומדוייק. וכל זה ללא שיחה טלפונית מכם.
גלתודה רבה לבעלי העסק, היו שירותיים מאוד ואדיבים. גם אפשרו החלפה בקלות ובנעימות. אפשר להרגיש בטוח ומאוד בנוח לקנות מהם. היתה חווית קנייה מצוינת.
Dan Lבמקרה היה חסר חלק בחבילה שהזמנו, ובלי לשאול שאלות שלחו לנו והגיעה ההשלמה שהיינו צריכים תוך יום. בנוסף עזרו לנו להבין בסבלנות ואדיבות בדיוק איזה מוצר אנחנו צריכים.
Dannaבוקר טוב, יש לכם שירות מטורף לגמרי!! תוך 24 שעות מהכנסת ההזמנה ועד לקבלת המשלוח עד הדלת לחיפה!! תודה רבה לכם.
ערן ז.