רק רציתי לומר יישר כוח על מפעלכם. כשנתיים שאני קונה מכם מפעם לפעם, ולא איכזבתם פעם אחת. השירות מהיר, אדיב, ויעיל. תענוג. אם רק כל המדינה היתה ככה... תענוג לעשות עסקים. המשיכו כך.
אסף ל.תודה רבה לבעלי העסק, היו שירותיים מאוד ואדיבים. גם אפשרו החלפה בקלות ובנעימות. אפשר להרגיש בטוח ומאוד בנוח לקנות מהם. היתה חווית קנייה מצוינת.
Dan Lקניתי כלי עבודה לפתיחת קסטה ברמה גבוהה ובמחיר פצצה ותיק רכיבה טופיק קומפקטי פשוט להרכבה עם הרבה נפח אחסון ואחלה מתקני בקבוק של פרו חברה מדהימה במחיר פיגוז. לקוח שחוזר וחוזר שנים!
נועם בברצוני לשבח אתכם על המחירים הטובים ואיכות השירות - משלוח כזה מהיר עוד לא ראיתי בשום מקום! כמו כן האתר בנוי בצורה המקלה על מציאת המוצרים והזמנתם - הוא גם עובד מהר! המשיכו כך - זו החנות הטובה ביותר שקניתי ממנה (בארץ ובחו"ל). תודה
דן ק.