הי צהרים טובים רכשתי מכם גם מכנסי רכיבה. אתמול לבשתי את אחד המכנסים פעם ראשונה. פשוט נהדר, הרגשה נהדרת עם המכנס, וכל כך נוחות על הגוף. חייבת לציין שגם בהליכה הרגשתי נוח! יישר כוח, גם השירות נהדר כולל המשלוח שהגיע מהר!
אורלי כ.שירות יוצא מהכלל ומחירים מצויינים! האתר מקצועי, נוח וידידותי כמו האתרים הגדולים בחו"ל.
Daniel Mעדיין נפעם כל פעם מחדש: ממהירות התגובה, מיעילות התשובה, מהמבחר המדהים, והמחיר הנוח ונעים. הצלחה ושמחה, ורציתי לרשום כמה מוצרים איכותיים שרכשתי - אבל אי אפשר לפרט, לא תיגמר הרשימה. כולם לבדיקתכם, מומלצים בחום, לא תתאכזבו.
אברהם פ.שלום לכם :) אתם מלווים את תחילת דרכי ברכיבת אופניים XC , בכל הקשור בציוד נלווה כגון צמיגים פנימיות תאורה ועוד. פשוט תענוג לקבל שירות שכזה ועוד במחירים הנוחים ביותר שניתן למצוא :). שתהיה לכולנו המשך דרך צלחה
גיל