רק רציתי לומר יישר כוח על מפעלכם. כשנתיים שאני קונה מכם מפעם לפעם, ולא איכזבתם פעם אחת. השירות מהיר, אדיב, ויעיל. תענוג. אם רק כל המדינה היתה ככה... תענוג לעשות עסקים. המשיכו כך.
אסף ל.שלום לכם :) אתם מלווים את תחילת דרכי ברכיבת אופניים XC , בכל הקשור בציוד נלווה כגון צמיגים פנימיות תאורה ועוד. פשוט תענוג לקבל שירות שכזה ועוד במחירים הנוחים ביותר שניתן למצוא :). שתהיה לכולנו המשך דרך צלחה
גילתודה רבה לבעלי העסק, היו שירותיים מאוד ואדיבים. גם אפשרו החלפה בקלות ובנעימות. אפשר להרגיש בטוח ומאוד בנוח לקנות מהם. היתה חווית קנייה מצוינת.
Dan Lקשה להוציא ממני חוות דעת על מקום מסויים . אבל הם שברו שיא בשירות הגבוהה ביותר אני לא מגזים בעולם . הזמנתי חבילה רשמתי שלא רוצה להשאיר פרטי אשראי דרך האינטרנט , הם התקשרו אליי תוך יום השארתי פרטים דרך הטלפון ולמחורת בצהריים החבילה כבר אצלי .
אדם ש.