הי צהרים טובים רכשתי מכם גם מכנסי רכיבה. אתמול לבשתי את אחד המכנסים פעם ראשונה. פשוט נהדר, הרגשה נהדרת עם המכנס, וכל כך נוחות על הגוף. חייבת לציין שגם בהליכה הרגשתי נוח! יישר כוח, גם השירות נהדר כולל המשלוח שהגיע מהר!
אורלי כ.בוקר טוב, יש לכם שירות מטורף לגמרי!! תוך 24 שעות מהכנסת ההזמנה ועד לקבלת המשלוח עד הדלת לחיפה!! תודה רבה לכם.
ערן ז.החבילה ששלחתם הגיעה ליעדה מהר מכפי שציפיתי, שמחתי לשלם על כזה שירות.
אסףהזמנתי מוצר במשלוח חינם, במטרה להשתמש בו תוך שבוע. המשלוח יצא למחרת, על הבוקר. עקב תקלה בחברת השליחויות האספקה התעכבה מאד - מיכל ודרור משירות הלקוחות של שופ הרים נענו מיד, הפכו עולמות ודאגו שהמשלוח יגיע אלי תוך 24 שעות.
Cobe T