דבקים ← |
רק רציתי לומר יישר כוח על מפעלכם. כשנתיים שאני קונה מכם מפעם לפעם, ולא איכזבתם פעם אחת. השירות מהיר, אדיב, ויעיל. תענוג. אם רק כל המדינה היתה ככה... תענוג לעשות עסקים. המשיכו כך.
אסף ל.רציתי לשבח מאד את השירות והמוצרים שלכם. אני קונה אצלכם כבר פעם שנייה, והמוצרים יצאו למשלוח כבר בבוקר לאחר ביצוע ההזמנה. המחירים הוגנים ביותר, המוצרים שרכשתי באיכות מעולה, המשלוח מהיר, ובעצם, יש לי רק דברים טובים לומר. כל הכבוד! אנא המשיכו בעבודה הטובה!
עודד ל.איפה נשמע דבר כזה? להכנס לחנות ולצאת בו במקום עם אופני ברומפטון ללא צורך לכוון לבדוק או להתאים. אפילו בלונדון ממתינים 16 שבועות להזמנה. בשופ הרים, על המקום. אין עוד דבר כזה, חבל על הזמן. הם יודעים מראש מה תרצה ומתוך מאות או אלפי פריטים מוצאים בדיוק את שלך. שרק לא יתקלקלו.
בני ו.רכשתי כסא לאופניים שהגיע יום למחרת, לאחר יומיים נעלם לי חלק מהמושב. דרור הפך בשבילי עולמות, שאקבל את החלק באותו היום של הפנייה אליו. מקצועיות ושירות מדהים ממליץ בחום
gyeffet