הי צהרים טובים רכשתי מכם גם מכנסי רכיבה. אתמול לבשתי את אחד המכנסים פעם ראשונה. פשוט נהדר, הרגשה נהדרת עם המכנס, וכל כך נוחות על הגוף. חייבת לציין שגם בהליכה הרגשתי נוח! יישר כוח, גם השירות נהדר כולל המשלוח שהגיע מהר!
אורלי כ.תודה רבה לבעלי העסק, היו שירותיים מאוד ואדיבים. גם אפשרו החלפה בקלות ובנעימות. אפשר להרגיש בטוח ומאוד בנוח לקנות מהם. היתה חווית קנייה מצוינת.
Dan Lרכשתי כסא לאופניים שהגיע יום למחרת, לאחר יומיים נעלם לי חלק מהמושב. דרור הפך בשבילי עולמות, שאקבל את החלק באותו היום של הפנייה אליו. מקצועיות ושירות מדהים ממליץ בחום
gyeffetקשה להוציא ממני חוות דעת על מקום מסויים . אבל הם שברו שיא בשירות הגבוהה ביותר אני לא מגזים בעולם . הזמנתי חבילה רשמתי שלא רוצה להשאיר פרטי אשראי דרך האינטרנט , הם התקשרו אליי תוך יום השארתי פרטים דרך הטלפון ולמחורת בצהריים החבילה כבר אצלי .
אדם ש.