הי צהרים טובים רכשתי מכם גם מכנסי רכיבה. אתמול לבשתי את אחד המכנסים פעם ראשונה. פשוט נהדר, הרגשה נהדרת עם המכנס, וכל כך נוחות על הגוף. חייבת לציין שגם בהליכה הרגשתי נוח! יישר כוח, גם השירות נהדר כולל המשלוח שהגיע מהר!
אורלי כ.מומלץ מאד, משלוח מהיר במגוון אפשרויות, זמינות גבוהה ביצירת קשר.מוצר:צמיג, פנימית, גריפים, לינק שרשרת.
אודי ע.בוקר טוב, יש לכם שירות מטורף לגמרי!! תוך 24 שעות מהכנסת ההזמנה ועד לקבלת המשלוח עד הדלת לחיפה!! תודה רבה לכם.
ערן ז.קשה להוציא ממני חוות דעת על מקום מסויים . אבל הם שברו שיא בשירות הגבוהה ביותר אני לא מגזים בעולם . הזמנתי חבילה רשמתי שלא רוצה להשאיר פרטי אשראי דרך האינטרנט , הם התקשרו אליי תוך יום השארתי פרטים דרך הטלפון ולמחורת בצהריים החבילה כבר אצלי .
אדם ש.