תודה רבה ! תודה לצוות שופ הרים על ההזמנה. אני ממש מרוצה. ניפגש בהמשך הדרך. בתודה וברכה.
גל ר.הזמנתי מספר פריטים מכם לפני יום העצמאות. קיבלתי את המוצרים ארוזים כמו שצריך! מה שרציתי לומר זה תמשיכו כך שרות מצויין מהיר ומדוייק. וכל זה ללא שיחה טלפונית מכם.
גלהחבילה ששלחתם הגיעה ליעדה מהר מכפי שציפיתי, שמחתי לשלם על כזה שירות.
אסףותמיד קיבלתי שירות שאין כדוגמתו, זריזים בטירוף, מענה מהיר ומשלוח חבל על הזמן מחירים ממש מצוינים וחלקים איכותיים. הכנסתי הזמנה ביום ראשון 5.7 בשעה 14 דרך BOXIT וקיבלתי את ההזמנה כבר היום ב-7.7 ב-13:30! 2 צמיגי קנדה קינטיקס ו-2 פנימיות חומר. תודה רבה!
Regev Y