רציתי לשבח מאד את השירות והמוצרים שלכם. אני קונה אצלכם כבר פעם שנייה, והמוצרים יצאו למשלוח כבר בבוקר לאחר ביצוע ההזמנה. המחירים הוגנים ביותר, המוצרים שרכשתי באיכות מעולה, המשלוח מהיר, ובעצם, יש לי רק דברים טובים לומר. כל הכבוד! אנא המשיכו בעבודה הטובה!
עודד ל.החבילה ששלחתם הגיעה ליעדה מהר מכפי שציפיתי, שמחתי לשלם על כזה שירות.
אסףמומלץ מאד, משלוח מהיר במגוון אפשרויות, זמינות גבוהה ביצירת קשר.מוצר:צמיג, פנימית, גריפים, לינק שרשרת.
אודי ע.בוקר טוב, יש לכם שירות מטורף לגמרי!! תוך 24 שעות מהכנסת ההזמנה ועד לקבלת המשלוח עד הדלת לחיפה!! תודה רבה לכם.
ערן ז.