משאבות ← |
תודה רבה לבעלי העסק, היו שירותיים מאוד ואדיבים. גם אפשרו החלפה בקלות ובנעימות. אפשר להרגיש בטוח ומאוד בנוח לקנות מהם. היתה חווית קנייה מצוינת.
Dan Lשרות מהיר, צוות מדהים! חנות שנותנת ראש שקט ואכפת להם מאוד משביעות רצון הלקוחות, יחס אישי, ממליץ בחום!
lior.yקשה להוציא ממני חוות דעת על מקום מסויים . אבל הם שברו שיא בשירות הגבוהה ביותר אני לא מגזים בעולם . הזמנתי חבילה רשמתי שלא רוצה להשאיר פרטי אשראי דרך האינטרנט , הם התקשרו אליי תוך יום השארתי פרטים דרך הטלפון ולמחורת בצהריים החבילה כבר אצלי .
אדם ש.בוקר טוב, יש לכם שירות מטורף לגמרי!! תוך 24 שעות מהכנסת ההזמנה ועד לקבלת המשלוח עד הדלת לחיפה!! תודה רבה לכם.
ערן ז.