הזמנתי מספר פריטים מכם לפני יום העצמאות. קיבלתי את המוצרים ארוזים כמו שצריך! מה שרציתי לומר זה תמשיכו כך שרות מצויין מהיר ומדוייק. וכל זה ללא שיחה טלפונית מכם.
גלתודה רבה לבעלי העסק, היו שירותיים מאוד ואדיבים. גם אפשרו החלפה בקלות ובנעימות. אפשר להרגיש בטוח ומאוד בנוח לקנות מהם. היתה חווית קנייה מצוינת.
Dan Lשלום לכם :) אתם מלווים את תחילת דרכי ברכיבת אופניים XC , בכל הקשור בציוד נלווה כגון צמיגים פנימיות תאורה ועוד. פשוט תענוג לקבל שירות שכזה ועוד במחירים הנוחים ביותר שניתן למצוא :). שתהיה לכולנו המשך דרך צלחה
גילזוהי כבר הזמנתי הרביעית מהאתר, ואין מה לומר השרות המהירות והמוצרים ברמה גבוהה ביותר. בכל הזמנותיי קיבלתי באותו יום מיילים על אישור קליטת ההזמנה ועל שליחת ההזמנה! המוצר הגיע ארוז ושמור. יישר כח, תמשיכו כך
מוטי ב.