הי צהרים טובים רכשתי מכם גם מכנסי רכיבה. אתמול לבשתי את אחד המכנסים פעם ראשונה. פשוט נהדר, הרגשה נהדרת עם המכנס, וכל כך נוחות על הגוף. חייבת לציין שגם בהליכה הרגשתי נוח! יישר כוח, גם השירות נהדר כולל המשלוח שהגיע מהר!
אורלי כ.חיכיתי לאנדורו פורק סילס הרבה זמן ואני שבוע הבא אעשה הזמנה. כל הכבוד על התגובה המהירה, אני ממש מרגיש טוב כשאני קונה בשופ הרים, יודע שלא מרמים אותי גם במחיר וגם באיכות המוצר.
אביבזה לא מובן מאליו שעונים מהר בתקשורת ברורה ועניינית דרך האתר. כל הכבוד על השירות המהיר והנעים בנקודת הרכישה
amilaviהחבילה ששלחתם הגיעה ליעדה מהר מכפי שציפיתי, שמחתי לשלם על כזה שירות.
אסף