רק רציתי לומר יישר כוח על מפעלכם. כשנתיים שאני קונה מכם מפעם לפעם, ולא איכזבתם פעם אחת. השירות מהיר, אדיב, ויעיל. תענוג. אם רק כל המדינה היתה ככה... תענוג לעשות עסקים. המשיכו כך.
אסף ל.ללא צל של ספק אחת החנויות האמינות ביותר ברשת. השירות היוצא מן הכלל והאמינות היוצאת דופן יצרו לכם שם בכל שביל בארץ. תודה לכם. אמשיך להיות לקוח נאמן.
עומר ק.במקרה היה חסר חלק בחבילה שהזמנו, ובלי לשאול שאלות שלחו לנו והגיעה ההשלמה שהיינו צריכים תוך יום. בנוסף עזרו לנו להבין בסבלנות ואדיבות בדיוק איזה מוצר אנחנו צריכים.
Dannaברצוני לשבח אתכם על המחירים הטובים ואיכות השירות - משלוח כזה מהיר עוד לא ראיתי בשום מקום! כמו כן האתר בנוי בצורה המקלה על מציאת המוצרים והזמנתם - הוא גם עובד מהר! המשיכו כך - זו החנות הטובה ביותר שקניתי ממנה (בארץ ובחו"ל). תודה
דן ק.