הזמנתי מספר פריטים מכם לפני יום העצמאות. קיבלתי את המוצרים ארוזים כמו שצריך! מה שרציתי לומר זה תמשיכו כך שרות מצויין מהיר ומדוייק. וכל זה ללא שיחה טלפונית מכם.
גלתודה רבה ! תודה לצוות שופ הרים על ההזמנה. אני ממש מרוצה. ניפגש בהמשך הדרך. בתודה וברכה.
גל ר.ותמיד קיבלתי שירות שאין כדוגמתו, זריזים בטירוף, מענה מהיר ומשלוח חבל על הזמן מחירים ממש מצוינים וחלקים איכותיים. הכנסתי הזמנה ביום ראשון 5.7 בשעה 14 דרך BOXIT וקיבלתי את ההזמנה כבר היום ב-7.7 ב-13:30! 2 צמיגי קנדה קינטיקס ו-2 פנימיות חומר. תודה רבה!
Regev Yתודה רבה לבעלי העסק, היו שירותיים מאוד ואדיבים. גם אפשרו החלפה בקלות ובנעימות. אפשר להרגיש בטוח ומאוד בנוח לקנות מהם. היתה חווית קנייה מצוינת.
Dan L