רכשתי כסא לאופניים שהגיע יום למחרת, לאחר יומיים נעלם לי חלק מהמושב. דרור הפך בשבילי עולמות, שאקבל את החלק באותו היום של הפנייה אליו. מקצועיות ושירות מדהים ממליץ בחום
gyeffetרק רציתי לומר יישר כוח על מפעלכם. כשנתיים שאני קונה מכם מפעם לפעם, ולא איכזבתם פעם אחת. השירות מהיר, אדיב, ויעיל. תענוג. אם רק כל המדינה היתה ככה... תענוג לעשות עסקים. המשיכו כך.
אסף ל.קניתי כלי עבודה לפתיחת קסטה ברמה גבוהה ובמחיר פצצה ותיק רכיבה טופיק קומפקטי פשוט להרכבה עם הרבה נפח אחסון ואחלה מתקני בקבוק של פרו חברה מדהימה במחיר פיגוז. לקוח שחוזר וחוזר שנים!
נועם בשרות מהיר, צוות מדהים! חנות שנותנת ראש שקט ואכפת להם מאוד משביעות רצון הלקוחות, יחס אישי, ממליץ בחום!
lior.y