במקרה היה חסר חלק בחבילה שהזמנו, ובלי לשאול שאלות שלחו לנו והגיעה ההשלמה שהיינו צריכים תוך יום. בנוסף עזרו לנו להבין בסבלנות ואדיבות בדיוק איזה מוצר אנחנו צריכים.
Dannaרק רציתי לומר יישר כוח על מפעלכם. כשנתיים שאני קונה מכם מפעם לפעם, ולא איכזבתם פעם אחת. השירות מהיר, אדיב, ויעיל. תענוג. אם רק כל המדינה היתה ככה... תענוג לעשות עסקים. המשיכו כך.
אסף ל.הי צהרים טובים רכשתי מכם גם מכנסי רכיבה. אתמול לבשתי את אחד המכנסים פעם ראשונה. פשוט נהדר, הרגשה נהדרת עם המכנס, וכל כך נוחות על הגוף. חייבת לציין שגם בהליכה הרגשתי נוח! יישר כוח, גם השירות נהדר כולל המשלוח שהגיע מהר!
אורלי כ.שלום לכם :) אתם מלווים את תחילת דרכי ברכיבת אופניים XC , בכל הקשור בציוד נלווה כגון צמיגים פנימיות תאורה ועוד. פשוט תענוג לקבל שירות שכזה ועוד במחירים הנוחים ביותר שניתן למצוא :). שתהיה לכולנו המשך דרך צלחה
גיל