|
|||||||||||
רק רציתי לומר יישר כוח על מפעלכם. כשנתיים שאני קונה מכם מפעם לפעם, ולא איכזבתם פעם אחת. השירות מהיר, אדיב, ויעיל. תענוג. אם רק כל המדינה היתה ככה... תענוג לעשות עסקים. המשיכו כך.
אסף ל.הזמנתי מספר פריטים מכם לפני יום העצמאות. קיבלתי את המוצרים ארוזים כמו שצריך! מה שרציתי לומר זה תמשיכו כך שרות מצויין מהיר ומדוייק. וכל זה ללא שיחה טלפונית מכם.
גלהחבילה ששלחתם הגיעה ליעדה מהר מכפי שציפיתי, שמחתי לשלם על כזה שירות.
אסףסטנדרט שירות שבקושי רואים בישראל. קיבלתי טיפול רציני, מקצועי והגון ביותר.
Ariel D